søndag 27. januar 2013

Peter Pan - ung og glad (GOGSDL)

Jeg har valgte å ta Peter Pan som min figur til oppgaven. Jeg har dessverre ingen illustrasjoner til Peter Pan, men jeg har et bilde:
Jeg ser på Peter Pan som en positiv ung gutt som alltid prøver å se det positive i ting fordi hvis du ser filmen, ser du at han nesten aldri er lei seg eller sur.

Det som karakteriserer Peter Pan er hatten hans, og klærne. Han går i grønne klær og har en sånn spesiell lue. I tillegg er det personligheten. Han er en blid gutt nesten uansett hva som skjer. 

Han lever i et fantasifullt miljø. Alt kan skje. Det er i grunn ikke noen tidsregning i Drømmeland hvor Peter Pan bor, men Wendy dumper innom når det er 2. verdenskrig i hennes verden. Forskjellige situasjoner er at Kaptein Krok tar Wendy til fange, og Peter Pan og vennene må redde henne. I tillegg er det et spesielt poeng, nemlig at Tingeling mister sin magi dersom folk ikke tror at hun finnes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar