søndag 27. januar 2013

FERDIG MED FOTO FOR DENNE GANG :D

Da var jeg endelig ferdig med denne fotooppgaven (foto er ikke akkurat min favoritt). Her er resultatene:
Dette er min cinemagraf. Jeg ble ganske fornøyd med denne med tanke på at det meste gikk som planlagt. Ettersom jeg sløste voldsomt med tiden, og derfor fikk dårlig tid, var jeg ikke veldig kritisk til hvor mange bilder jeg tok. Dermed ble det litt hakkete og jeg måtte kjøre den i nokså høy hastighet.

Dette er bildet mitt. Jeg synes dette bildet godt forteller en historie, hvis man klarer å lese artikkelen som er hengt opp (laget den i Indesign selv :D) Der står det nemlig: TINGELING ER DØD, MAGIEN ER BORTE. Jeg tror de fleste da tar historien. Peter Pan mistet sin trofaste medhjelper Tingeling da hun ble myrdet av en av piratene til Kaptein Krok. Dette gjorde at alle i Drømmeland mistet sin magi og dermed måtte rømme landet. Hjemme i den virkelige verden var ikke Peter Pan annet enn en helt vanlig gutt. Han skaffet seg utdannelse og ble kontorarbeider for å få et normalt liv. Han prøvde å skyve det vonde bort, men klarte det ikke, og har ennå avisoppslaget til minne om personen han innså var viktigere for ham en noen andre. Men.... Han innså det forsent (Sad story :( )

Jeg vil vurdere meg selv til en 4- fordi det nok ikke er banebrytende, og Terje er ganske streng på kriteriene :P Det jeg nok kunne gjort bedre var å ta flere bilder, slik at cinemagrafen ikke hakket noe. Da kunne jeg nemlig hatt flere bilder inn i loopen, det hadde gjort at jeg kunne latt bevegelsen i cinemagrafen gå saktere ved å la hvert bilde vare lenger. I tillegg kunne jeg tatt bildet litt lenger ned fordi det kunne gjort det klarere at han har på seg en grønn trøye, som da hadde forsterket hvem vi så, nemlig Peter Pan.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar