fredag 17. januar 2014

Reklamebyrå - Media styrer deg!

Vi har altså de 2 siste ukene jobbet med oppgaven hvor vi skulle forbedre ryktet til enten Norwegian eller russen. Jeg valgte som kjent Norwegian, og laget en film. Jeg brukte avis artikler fra de siste ukene og brukte en video fra et intervju.

Men det er ikke dèt det skal handle om i dette innlegget. For i tillegg til å jobbe med denne oppgaven, så har vi godt gjennom en masse teori. Ord som tostegs-hypotese, "de tolv dramatiseringsformene" og diffusjonsteorien har fått en betydning og en mening, og dermed også en funksjon.  I dette blogginnlegget kommer det meste av slike fagord, så dere også kan føle dere litt "mediesmarte".

Medie har en utrolig stor påvirkning på dagens samfunn. Det er en svært liten minoritet som ikke har facebook, twitter, instagram, vine og eller snapchat. Har de ikke det, bruker de helt sikkert en annen form for sosialt nettverk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar