mandag 6. januar 2014

Norwegian - Det finnes også positive sider

Hei å hå! Ny oppgave står for tur, og denne gangen skal vi fungere som kommuniksjonsbyrå. Det er ikke en spesiell definisjon på kommunikasjonsbyrå, ettersom forskjellige kommunikasjonsbyråer gjør forskjellige jobber.

Men vi skal "hjelpe" en gruppe mennesker som har kommet skjevt ut innenfor media. Vi skal lage et produkt som viser en av disse gruppene fra en bedre side og/eller rette opp inntrykket folket har fått av en av disse gruppene. Vi har 2 valg: Norwegian eller russ. Jeg skal jobbe alene.

Siden det jeg ikke har valgt ikke er relevant, vil jeg ikke skrive noe om russen. Jeg har valgt å "hjelpe" Norwegian. Norwegian har kommet i hardt vær etter at de i de siste dagene har måttet innstille fly og passasjerer har måttet vente i lange tider. Dette var spesielt uheldig ettersom det var i juletiden det skjedde.
















Her er et veldig enkelt storyboard av hvordan filmen min forhåpentligvis skal bli.

















Her er brainstormingen jeg har bedrevet. Det er ikke så mange ord, dessverre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar