torsdag 11. april 2013

NRK P3 - Til ungdommen

Vi skulle lage et tema og en undertittel/problemstilling til infotainmentet vårt. Som du kanskje skjønner, er tittelen og "undertittelen" min overskriften på dette innlegget ;) Infotainmentet mitt skal altså handle om radiokanalen P3 sin oppstandelse og dens påvirkning på folket. Dermed må jeg også ha med noe om hvorfor den ble opprettet og hvilke konsekvenser det fikk for senere tid. Kanskje jeg også tar med egne tanker om hva som kan skje i fremtiden, med denne kanalen.

Problemstillingen min skal være: Radiokanalen P3 er en kanal for ungdommer, men hvorfor ble den dannet og når? Hva slags innvirkning fikk denne kanalen på folket da, og hvilken innvirkning har den nå? Og ikke minst, hva kan skje med den i fremtiden?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar